
- Przywódca doskonały w okresie zmian
- Jak zmienić grupę w zespół doskonały
- Przywództwo dla początkujących menedżerów
- Przywództwo kobiet
- Zarządzanie sytuacją konfliktową®
- Jak w praktyce motywować pracowników
- Okresowy przegląd kompetencji w organizacji
- Jak skutecznie zrekrutować idealnego kandydata
- Trudna sztuka rozstania
- Warsztaty ONE 2 ONE dla Top Managerów®

- Warto zrozumieć – różnice pomiędzy kierowaniem a efektywnym przywództwem
- Jakim jestem przywódcą? Poznanie swojego stylu kierowania i siły jego skuteczności
- Poziomy rozwoju pracownika, a style kierowania w praktyce
- „Amerykańska kanapka” – czy na pewno nowoczesny feedback jest dla wszystkich
- Przywódca – wrodzone predyspozycje czy doskonale wyćwiczone umiejętności
- Perpetuum mobile, czyli ciągłe doskonalenie kompetencji przywódczych – praktyczne narzędzia
1
Dream Team – jak skutecznie zmienić grupę w zespół doskonały
- Zespół, czyli kto?
- Budowanie wieży (gra), jako trening umiejętności team buildingowych
- Warunki powstania zespołu – kiedy grupa staje się zespołem?
- Analiza ról pełnionych w zespole
- Rola Lidera w kształtowaniu zespołu
- Efekt synergii, czyli dlaczego 2+2=5
- Praktyczne zasady skutecznej komunikacji w zespole
- Zespół doskonały
2
Przywództwo doskonałe – warsztaty dla początkujących menedżerów
- Jestem menedżerem – co dalej?
- Budowanie efektywnego zespołu
- Skuteczna komunikacja w zespole i siatka relacji
- Nauka uczenia innych
- Trudna sztuka motywacji i budowania zaangażowania
- Zarządzanie sobą w nowej roli
3
Przywództwo kobiet czyli Królewna Śnieżka w biznesie
- Lider a Lider(ka) – czy przywództwo ma płeć?
- Kobiety na stanowiskach czy kobiety ze stanowiskiem?
- Unikatowe kompetencje przywódcze kobiet
- Biznes na obcasach, czyli ambasadorki kobiecego sukcesu w biznesie
- Jedynie 7 kroków do zwycięstwa w biznesie
4
Jak z minusa zrobić plus – czyli zarządzanie sytuacją konfliktową ®
- Co to jest konflikt i czy na pewno dobrze go diagnozujemy?
- Sprawna i skuteczna komunikacja w procesie zarządzania konfliktem
- Konflikt – szansa czy zagrożenie dla zespołu?
- Kiedy obserwować, a kiedy działać? – rola lidera w konflikcie
- Sprawdzone i skuteczne metody rozwiązywania konfliktów
5
„Uścisk ręki prezesa!” – czyli jak w praktyce motywować pracowników
- SYSTEMY FINANSOWE – TRENDY A PRAKTYKA
- Premia, prowizja, nagroda – czy rzeczywiście motywują?
- MBO – zarządzanie przez cele
- Premia zadaniowa i jej siła
- Premia oparta na systemie KAIZEN
- SYSTEMY POZAFINANSOWE – ICH NIEDOCENIONA SKUTECZNOŚĆ
- Identyfikacja potrzeb motywacyjnych pracowników
- Finansowe i pozafinansowe motywatory
- Zasady budowy transparentnego systemu motywacyjnego
- SYSTEMY CAFETERYJNE – MODA CZY POTRZEBA?
6
Jak oceniać, by ocenić – okresowy przegląd kompetencji w organizacji
- Ocena pracownicza – przykry obowiązek czy efektywne narzędzie?
- Etapy i fazy oceny pracowniczej
- Rozmowa oceniająca – kompetencje a nie emocje
- Mechanizmy oceny pracowniczej
- Action plan – wprowadzanie zmian po procesie oceny
7
Poławiacze pereł, czyli jak skutecznie zrekrutować idealnego kandydata
- Planowanie zatrudnienia
- Tworzenie profilu stanowiska
- Metody rekrutacji
- Rekrutacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Komunikacja w procesie rekrutacji
8
Trudna sztuka rozstania – były pracownik jako ambasador organizacji
- Decyzja o rozstaniu, co dalej?
- Prawo Pracy w aspekcie zakończenia współpracy
- Siła skutecznego feedbacku, czyli szczególna rola Lidera
- Wizerunek organizacji w procesie rozstania
9
Ekskluzywne przywództwoJak zdobyć Everest przywództwa – warsztaty ONE 2 ONE dla Top Managerów.®
- Sesja przywództwa w praktyce z praktykiem dla „zapracowanych” menedżerów
10